کد خبر: ۲۰۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
گروه استان‌ها- نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه اقدامات شهرداری در ایام نوروز در طول سال هم اجرا شود گفت: تحولات صورت گرفته در سطح شهر نشان از فعال بودن مدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازیزد،‌ محمدصالح جوکار در دیدار عیدانه با شهردار و اعضای شورای شهر یزد با اشاره به اینکه شورای ششم بصورت فعال در محلات حضور دارد اظهار داشت: شورای شهر کار خود را با صلابت و قدرت شروع کرده و با توجه به سوابق افرادی که در این دوره حضور دارند شاهد هستیم که در این دوره کمترین آمار اشکال و رد مصوبات در این مدت کوتاه داشته که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم این روال تا آخر دوره ادامه پیدا کند.

نماینده مردم یزد،‌ اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: تحولی که شورا شروع کرده باید برای مردم قابل درک و فهم باشد لذا مردم باید درجریان کار قرار بگیرند و اطلاع‌رسانی‌ها درست، دقیق و صحیح باشد و در جهت رفع نیازهای اساسی مردم گام برداشته شود.

وی ادامه داد: در دوره های قبل بیشتر ما با همراهی  دستگاه های اجرایی به سراغ محلات می‌رفتیم اما در این دوره شورا فعال شده و در بین مردم حضور پیدا می‌کند و از نزدیک با مشکلات آشنا و در جهت رفع آنها اقدام می‌کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عملکرد شورا در این دوره باید متفاوت‌تر از قبل باشد و یک تحول جدی در آن انجام شود تا شهروندان طعم این شورا و عملکرد آن را احساس کنند.

وی  از عملکرد خوب شهرداری و شورای شهر در ایام نوروز تقدیر کرد و گفت: اقدامات و فضاسازی‌هایی که در ایام نوروز در سطح شهر انجام شد مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار گرفت و رضایت مردمی را در بر داشت که امیدواریم این اقدام ارزشمند ادامه پیدا کند و به یک مقطع خاص ختم نشود.

انتهای پیام/781/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار